پاک رو کاشتیم شده پاکدون
  • درباره شرکت خدمات نظافتی پاکدون:

ما در شرکت خدمات نظافتی، به دنبال ارائه بهترین خدمات نظافتی برای مشتریان خود هستیم. با تیم مجرب و متخصص خود، ما به تمیزی و بهداشت محیط زندگی شما اهمیت می‌دهیم. با استفاده از تجهیزات مدرن و روش‌های به‌روز، ما به هدف اصلی خود، یعنی ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان، پایبندیم. اعتماد به ما، تضمینی برای زندگی پاک و سالم شماست.

تمیزی بی‌نظیر با استفاده از تجهیزات مدرن

تمیزی و بهداشت محیط زندگی یکی از اولویت‌های ماست. با استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز، ما به تمیزی بی‌نظیری در خانه‌ها و محیط‌های کاری شما می‌رسیم. روش‌های ما به گونه‌ای هستند که حتی کثیف‌ترین محیط‌ها نیز به سرعت و به بهترین شکل ممکن تمیز شوند. با انتخاب ما، شما بهترین تجربه تمیزی را خواهید داشت.

تنظیم برنامه‌های نظافتی منطبق با نیازهای شما

تیم ما در شرکت خدمات نظافتی به دقت برنامه‌های نظافتی را بر اساس نیازها و ترجیحات شما تنظیم می‌کند. هر خانه و هر محیط کار نیاز به رویکردهای منحصر به فردی دارد و ما با توجه به این نیازها، برنامه‌هایی ارائه می‌دهیم که بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می‌آورند. با ما همراه باشید تا برنامه‌هایی منطبق با نیازهای شما را تجربه کنید.

برنامه‌های منحصر به فرد برای مراقبت از محیط زندگی شما

تمیزی و بهداشت محیط زندگی شما برای ما اولویت است. با برنامه‌هایی که بر اساس نیازها و وضعیت محیط شما تنظیم می‌شوند، ما بهترین مراقبت را برای خانه‌ها و محیط‌های کاری شما فراهم می‌آوریم. از ما به عنوان شریکی در تمیز کردن محیط زندگیتان اطمینان حاصل کنید.

خدمات شرکت خدمات نظافتی پاکدون

انجام امور تاسیساتی مختلف

بسیاری از امور تاسیساتی به دست استار کارهای حرفه ای توسط پاکدون به مشتریان ارائه می شود

پذیرایی مراسم

مقوله پذیرایی مراسم امر بسیار مهمی است که بر خلاف تصور برخی از افراد ، دارای پیچیدگیهای فراوانی می باشد

نظافت منزل

گاهی لازم است نظافت خانه را به افراد متخصص شرکت خدمات نظافتی و خبره در این حوزه که با استفاده از ابزار هایی نظافت منزل شما را انجام میدهند بسپاریم.

جابجایی اسباب

می‌خواهید اسباب‌کشی کنید؟ معمولا جابه‌جا کردن وسایل سنگین در منازل کار بسیار دشواری است. حتما شما هم حتی اگر یک‌بار اقدام به اسباب‌کشی کرده باشید از دشواری این کار اطلاع دارید.

نظافت راه پله و پارکینگ

نظافت ساختمان، نظافت راه پله و پارکینگ و در کل مشاعات ساختمان اکثر اوقات موضوع بحث و بروز مشکلاتی در مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی میباشد

نظافت شرکت

نظافت شرکت روند متمایزی نسبت به نظافت منازل آپارتمانی دارد . زیرا تجهیزات مورداستفاده در شرکت ها و موقیعت فیزیکی آنها کاملا متفاوت است

چرا باید شرکت خدمات نظافتی پاکدون را انتخاب کنیم

مواد شوینده

کارپردازان پاکدون از مواد شوینده مرغوب برای مشتریان خود به صورت کاملا رایگان استفاده میکند که شامل : وایتکس ، پودر لباس شویی ، جرمگیر و شیشه شور میشود

پیشنهاد مناسب‌ترین متخصص

سیستم هوشمند پاکدون با بررسی عملکرد گذشته و امتیازات کسب شده توسط نیروهای متخصص و نوع سرویس درخواستی شما، مناسب‌ترین فرد را برای ارائه خدمات به شما پیشنهاد می‌دهد.

خدمات نظافت 24 ساعته شبانه روزی

تمام شعب پاکدون شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند

نیروی کار

پاکدون در طول زمان فعالیت های خود تا به امروز تمامأ بر اصل مشتری مداری پایبند بوده و همیشه زمان دریافت نیروی کار بسیار حساس و جدی همکاری خود را با پرسنل آغاز نموده و به محض اینکه نیرو شرایط همکاری مورد تایید موسسه را نداشته از لیست خارج نموده .

ضمانت بعد از کار

ضمانت بعداز کار به صورت جدی و بدون کوچکترین کم و کاستی اجرا میشود و زمانی که مشترک نسبت به عملکرد شخص اعزامی اعتراض داشته شخص جایگزین به محل اعزام شده و بعداز تایید کمکاری نفر قبلی نظافت مجددی را انجام میدهند و هیچ مبلغی از مشتری دریافت نمیشود.

اعتبار پاکدون

کارکنان این مجموعه معتبر ترین معرفی نامه ممکن را به مشترکین زمان ورود به منزل تقدیم میکنند که به صورت تمام چاپ و دارای عکس نظافتچی اعزامی و بدون دست نویس میباشد و این موضوع باعث اطمینان خاطر تمام مشتریان عزیز شده است .

تجربه‌ای منحصر به فرد در خدمات نظافتی حرفه‌ای

تجربه و تخصص تیم ما در زمینه خدمات نظافتی باعث شده است که تجربه‌ای منحصر به فرد را برای شما فراهم کنیم. با اعتماد به ما، شما به بهترین خدمات نظافتی را تجربه خواهید کرد و به زندگی آرام و پاک‌تری خواهید رسید.

کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمات ما

ما به کیفیت بالا و قیمت مناسب خدماتمان افتخار می‌کنیم. با انتخاب ما، شما می‌توانید بهترین خدمات را با قیمتی مناسب تجربه کنید و از تمیزی و بهداشت محیط زندگیتان لذت ببرید.

خدمات نظافتی حرفه‌ای برای خانه و اداره

از خانه تا محیط کار، تیم ما آماده است تا به شما خدمات نظافتی حرفه‌ای و با کیفیتی ارائه دهد. با اعتماد به ما، شما مطمئن خواهید بود که هر قسمت از محیط شما به بهترین شکل ممکن تمیز می‌شود.

راحتی و آرامش با تمیزی فراگیر

تمیزی فراگیر به معنای آرامش و راحتی است. با انتخاب ما، شما می‌توانید از تمیزی کامل و فراگیر محیط خود لذت ببرید و احساس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشید.

پیشنهادات منحصر به فرد برای مراقبت از محیط زندگی شما

با توجه به نیازهای ویژه شما، ما پیشنهاداتی منحصر به فرد برای مراقبت از محیط زندگی شما داریم. با مشاوره با تیم ما، بهترین راهکارهای نظافتی را برای شما ارائه خواهیم داد.

تمیزی راه‌روی شما در پاکدون

ما در پاکدون به تمیز کردن همه‌ی جاهایی که شما روزانه در آنها قدم می‌زنید، اهمیت می‌دهیم. از راهروها و پله‌ها تا نشیمن‌ها و اتاق‌ها، ما با تمیز کردن هر قسمت از محیط زندگی شما، بهترین تجربه را برای شما فراهم می‌کنیم.

کارکنان مجرب و با تجربه با پاکدون همراه باشید

تیم ما از کارکنان مجرب و با تجربه تشکیل شده است که با استفاده از دانش و مهارت‌های خود، بهترین خدمات نظافتی را برای شما ارائه می‌دهند.

خدمات نظافتی منظم و مناسب برای خانه و محل کار

با برنامه‌های نظافتی منظم و متناسب با نیازهای شما، ما به شما کمک خواهیم کرد تا همیشه یک محیط پاک و مرتب داشته باشید.

خدمات نظافتی پس از ساخت و ساز برای پروژه‌های جدید

پس از اتمام ساخت و ساز، تیم ما آماده است تا به شما خدمات نظافتی حرفه‌ای ارائه دهد تا محیط جدید شما آماده استفاده باشد.

تمیزی عمیق با استفاده از تجهیزات مدرن

با استفاده از تجهیزات مدرن و روش‌های مناسب، ما به شما تمیزی عمیقی را ارائه خواهیم داد تا محیط زندگیتان همیشه پاک و مرتب باشد.

خدمات نظافتی حرفه‌ای با رویکرد منطبق با استانداردهای بهداشتی

ما با رعایت استانداردهای بهداشتی و استفاده از روش‌های مدرن، به شما خدمات نظافتی حرفه‌ای و بهداشتی ارائه خواهیم داد.

تعرفه شرکت خدمات نظافتی:

هزینه نظافت منزل

هزینه نظافت منزل به دو صورت تمام وقت (8 ساعت کاری) 400 هزار تومان و نیمه وقت (4 ساعت کاری) 250 هزار تومان میباشد.

تعرفه نظافت راه پله

تعرفه نظافت راه پله با توجه به تعداد طبقات، تعداد واحد ، تعداد طبقات پارکینگ، داشتن لابی ، داشتن آسانسور

تعرفه نظافت شرکت

هزینه نظافت شرکت به دو صورت تمام وقت (8 ساعت کاری) 400 هزارتومان و نیمه وقت (4 ساعت کاری) 250 هزار تومان میباشد.

تعرفه نظافت منزل توسط خانم

هزینه نظافت منزل توسط نظافتچی خانم به صورت تمام وقت (8 ساعته) 450 هزار تومان میباشد.

تعرفه پذیرایی از مجالس و مهمانی ها

تعرفه مانند خدمات منزل